مازال بداخلي زعل كبير .. مصطفى يونس يكشف عن سر حزنه من محمود الخطيب

مازال بداخلي زعل كبير .. مصطفى يونس يكشف عن سر حزنه من محمود الخطيب

كشف مصطفى يونس نجم النادي الأهلي السابق، عن سر حزنه من محمود الخطيب رئيس النادي الأهلي، مؤكدًا أنه الخطيب وحسن حمدي حاربوه في أكل عيشه.

وقال مصطفى يونس خلال حواره في بودكاست «ملعبنا»: «في نقط سودا كتير بيني وبين الخطيب، واتصفينا عشان ناس كتير اتدخلت وأنا كنت رافض تمامًا، واللي جوايا من زعل مانتهاش».

وأضاف: «الخطيب مفروض عارفني وعارف قدراتي في الكورة، وحاربني في أكل عيشي هو وحسن حمدي، وكنت كل ما أكون في مكان يقول مصطفى يونس لأ، أنا أحق منه إني أكون موجود في النادي الأهلي».
 

 

نقلاً عن موقع: صدى البلد

محرر الأخبار العاجلة في موقع خليج فايف.